Uniwersytet Odkrywczego Sześciolatka

Uniwersytet Odkrywczego Sześciolatka 10.06.2017r.

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa

„Floats or sinks?” (Pływa czy tonie?) – to język angielski „połączony” z doświadczeniami poprowadzony przez mgr Izabelę Jaros. Studenci podczas zajęć sprawdzali, jakie przedmioty unoszą się na wodzie (floats), a które toną (sinks). Pracowali także z tablicą interaktywną. Przerwę umilały tańce i zabawy edukacyjne!

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa

„Floats or sinks?” (Pływa czy tonie?) – to język angielski „połączony” z doświadczeniami poprowadzony przez mgr Izabelę Jaros. Studenci podczas zajęć sprawdzali, jakie przedmioty unoszą się na wodzie (floats), a które toną (sinks). Pracowali także z tablicą interaktywną. Przerwę umilały tańce i zabawy edukacyjne!

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa

„Floats or sinks?” (Pływa czy tonie?) – to język angielski „połączony” z doświadczeniami poprowadzony przez mgr Izabelę Jaros. Studenci podczas zajęć sprawdzali, jakie przedmioty unoszą się na wodzie (floats), a które toną (sinks). Pracowali także z tablicą interaktywną. Przerwę umilały tańce i zabawy edukacyjne!

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa

„Floats or sinks?” (Pływa czy tonie?) – to język angielski „połączony” z doświadczeniami poprowadzony przez mgr Izabelę Jaros. Studenci podczas zajęć sprawdzali, jakie przedmioty unoszą się na wodzie (floats), a które toną (sinks). Pracowali także z tablicą interaktywną. Przerwę umilały tańce i zabawy edukacyjne!

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa

„Floats or sinks?” (Pływa czy tonie?) – to język angielski „połączony” z doświadczeniami poprowadzony przez mgr Izabelę Jaros. Studenci podczas zajęć sprawdzali, jakie przedmioty unoszą się na wodzie (floats), a które toną (sinks). Pracowali także z tablicą interaktywną. Przerwę umilały tańce i zabawy edukacyjne!

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa

„Floats or sinks?” (Pływa czy tonie?) – to język angielski „połączony” z doświadczeniami poprowadzony przez mgr Izabelę Jaros. Studenci podczas zajęć sprawdzali, jakie przedmioty unoszą się na wodzie (floats), a które toną (sinks). Pracowali także z tablicą interaktywną. Przerwę umilały tańce i zabawy edukacyjne!

„Floats or sinks?” (Pływa czy tonie?) – to język angielski „połączony” z doświadczeniami poprowadzony przez mgr Izabelę Jaros. Studenci podczas zajęć sprawdzali, jakie przedmioty unoszą się na wodzie (floats), a które toną (sinks). Pracowali także z tablicą interaktywną. Przerwę umilały tańce i zabawy edukacyjne!

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa

„Floats or sinks?” (Pływa czy tonie?) – to język angielski „połączony” z doświadczeniami poprowadzony przez mgr Izabelę Jaros. Studenci podczas zajęć sprawdzali, jakie przedmioty unoszą się na wodzie (floats), a które toną (sinks). Pracowali także z tablicą interaktywną. Przerwę umilały tańce i zabawy edukacyjne!

Uniwersytet Odkrywczego Sześciolatka 20.05.2017r.

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa

„Floats or sinks?” (Pływa czy tonie?) – to język angielski „połączony” z doświadczeniami poprowadzony przez mgr Izabelę Jaros. Studenci podczas zajęć sprawdzali, jakie przedmioty unoszą się na wodzie (floats), a które toną (sinks). Pracowali także z tablicą interaktywną. Przerwę umilały tańce i zabawy edukacyjne!

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa

„Floats or sinks?” (Pływa czy tonie?) – to język angielski „połączony” z doświadczeniami poprowadzony przez mgr Izabelę Jaros. Studenci podczas zajęć sprawdzali, jakie przedmioty unoszą się na wodzie (floats), a które toną (sinks). Pracowali także z tablicą interaktywną. Przerwę umilały tańce i zabawy edukacyjne!

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa

„Floats or sinks?” (Pływa czy tonie?) – to język angielski „połączony” z doświadczeniami poprowadzony przez mgr Izabelę Jaros. Studenci podczas zajęć sprawdzali, jakie przedmioty unoszą się na wodzie (floats), a które toną (sinks). Pracowali także z tablicą interaktywną. Przerwę umilały tańce i zabawy edukacyjne!

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa

„Floats or sinks?” (Pływa czy tonie?) – to język angielski „połączony” z doświadczeniami poprowadzony przez mgr Izabelę Jaros. Studenci podczas zajęć sprawdzali, jakie przedmioty unoszą się na wodzie (floats), a które toną (sinks). Pracowali także z tablicą interaktywną. Przerwę umilały tańce i zabawy edukacyjne!

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa

„Floats or sinks?” (Pływa czy tonie?) – to język angielski „połączony” z doświadczeniami poprowadzony przez mgr Izabelę Jaros. Studenci podczas zajęć sprawdzali, jakie przedmioty unoszą się na wodzie (floats), a które toną (sinks). Pracowali także z tablicą interaktywną. Przerwę umilały tańce i zabawy edukacyjne!

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa

„Floats or sinks?” (Pływa czy tonie?) – to język angielski „połączony” z doświadczeniami poprowadzony przez mgr Izabelę Jaros. Studenci podczas zajęć sprawdzali, jakie przedmioty unoszą się na wodzie (floats), a które toną (sinks). Pracowali także z tablicą interaktywną. Przerwę umilały tańce i zabawy edukacyjne!


Uniwersytet Odkrywczego Sześciolatka 08.04.2017r.

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa

„Floats or sinks?” (Pływa czy tonie?) – to język angielski „połączony” z doświadczeniami poprowadzony przez mgr Izabelę Jaros. Studenci podczas zajęć sprawdzali, jakie przedmioty unoszą się na wodzie (floats), a które toną (sinks). Pracowali także z tablicą interaktywną. Przerwę umilały tańce i zabawy edukacyjne!

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa

„Floats or sinks?” (Pływa czy tonie?) – to język angielski „połączony” z doświadczeniami poprowadzony przez mgr Izabelę Jaros. Studenci podczas zajęć sprawdzali, jakie przedmioty unoszą się na wodzie (floats), a które toną (sinks). Pracowali także z tablicą interaktywną. Przerwę umilały tańce i zabawy edukacyjne!

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa

„Floats or sinks?” (Pływa czy tonie?) – to język angielski „połączony” z doświadczeniami poprowadzony przez mgr Izabelę Jaros. Studenci podczas zajęć sprawdzali, jakie przedmioty unoszą się na wodzie (floats), a które toną (sinks). Pracowali także z tablicą interaktywną. Przerwę umilały tańce i zabawy edukacyjne!

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa

„Floats or sinks?” (Pływa czy tonie?) – to język angielski „połączony” z doświadczeniami poprowadzony przez mgr Izabelę Jaros. Studenci podczas zajęć sprawdzali, jakie przedmioty unoszą się na wodzie (floats), a które toną (sinks). Pracowali także z tablicą interaktywną. Przerwę umilały tańce i zabawy edukacyjne!

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa

„Floats or sinks?” (Pływa czy tonie?) – to język angielski „połączony” z doświadczeniami poprowadzony przez mgr Izabelę Jaros. Studenci podczas zajęć sprawdzali, jakie przedmioty unoszą się na wodzie (floats), a które toną (sinks). Pracowali także z tablicą interaktywną. Przerwę umilały tańce i zabawy edukacyjne!

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa

„Floats or sinks?” (Pływa czy tonie?) – to język angielski „połączony” z doświadczeniami poprowadzony przez mgr Izabelę Jaros. Studenci podczas zajęć sprawdzali, jakie przedmioty unoszą się na wodzie (floats), a które toną (sinks). Pracowali także z tablicą interaktywną. Przerwę umilały tańce i zabawy edukacyjne!

 


Uniwersytet Odkrywczego Sześciolatka 11.03.2017r.

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa

„Floats or sinks?” (Pływa czy tonie?) – to język angielski „połączony” z doświadczeniami poprowadzony przez mgr Izabelę Jaros. Studenci podczas zajęć sprawdzali, jakie przedmioty unoszą się na wodzie (floats), a które toną (sinks). Pracowali także z tablicą interaktywną. Przerwę umilały tańce i zabawy edukacyjne!

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa

„Floats or sinks?” (Pływa czy tonie?) – to język angielski „połączony” z doświadczeniami poprowadzony przez mgr Izabelę Jaros. Studenci podczas zajęć sprawdzali, jakie przedmioty unoszą się na wodzie (floats), a które toną (sinks). Pracowali także z tablicą interaktywną. Przerwę umilały tańce i zabawy edukacyjne!

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa

„Floats or sinks?” (Pływa czy tonie?) – to język angielski „połączony” z doświadczeniami poprowadzony przez mgr Izabelę Jaros. Studenci podczas zajęć sprawdzali, jakie przedmioty unoszą się na wodzie (floats), a które toną (sinks). Pracowali także z tablicą interaktywną. Przerwę umilały tańce i zabawy edukacyjne!

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa

„Floats or sinks?” (Pływa czy tonie?) – to język angielski „połączony” z doświadczeniami poprowadzony przez mgr Izabelę Jaros. Studenci podczas zajęć sprawdzali, jakie przedmioty unoszą się na wodzie (floats), a które toną (sinks). Pracowali także z tablicą interaktywną. Przerwę umilały tańce i zabawy edukacyjne!

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa

„Floats or sinks?” (Pływa czy tonie?) – to język angielski „połączony” z doświadczeniami poprowadzony przez mgr Izabelę Jaros. Studenci podczas zajęć sprawdzali, jakie przedmioty unoszą się na wodzie (floats), a które toną (sinks). Pracowali także z tablicą interaktywną. Przerwę umilały tańce i zabawy edukacyjne!

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa

„Floats or sinks?” (Pływa czy tonie?) – to język angielski „połączony” z doświadczeniami poprowadzony przez mgr Izabelę Jaros. Studenci podczas zajęć sprawdzali, jakie przedmioty unoszą się na wodzie (floats), a które toną (sinks). Pracowali także z tablicą interaktywną. Przerwę umilały tańce i zabawy edukacyjne!

 


Uniwersytet Odkrywczego Sześciolatka 25.02.2017r.

Floats or sinks? – mgr Izabela Jaros

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa

„Floats or sinks?” (Pływa czy tonie?) – to język angielski „połączony” z doświadczeniami poprowadzony przez mgr Izabelę Jaros. Studenci podczas zajęć sprawdzali, jakie przedmioty unoszą się na wodzie (floats), a które toną (sinks). Pracowali także z tablicą interaktywną. Przerwę umilały tańce i zabawy edukacyjne!

„Floats or sinks?” (Pływa czy tonie?) – to język angielski „połączony” z doświadczeniami poprowadzony przez mgr Izabelę Jaros. Studenci podczas zajęć sprawdzali, jakie przedmioty unoszą się na wodzie (floats), a które toną (sinks). Pracowali także z tablicą interaktywną. Przerwę umilały tańce i zabawy edukacyjne!

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa

„Floats or sinks?” (Pływa czy tonie?) – to język angielski „połączony” z doświadczeniami poprowadzony przez mgr Izabelę Jaros. Studenci podczas zajęć sprawdzali, jakie przedmioty unoszą się na wodzie (floats), a które toną (sinks). Pracowali także z tablicą interaktywną. Przerwę umilały tańce i zabawy edukacyjne!

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa

„Floats or sinks?” (Pływa czy tonie?) – to język angielski „połączony” z doświadczeniami poprowadzony przez mgr Izabelę Jaros. Studenci podczas zajęć sprawdzali, jakie przedmioty unoszą się na wodzie (floats), a które toną (sinks). Pracowali także z tablicą interaktywną. Przerwę umilały tańce i zabawy edukacyjne!

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa

„Floats or sinks?” (Pływa czy tonie?) – to język angielski „połączony” z doświadczeniami poprowadzony przez mgr Izabelę Jaros. Studenci podczas zajęć sprawdzali, jakie przedmioty unoszą się na wodzie (floats), a które toną (sinks). Pracowali także z tablicą interaktywną. Przerwę umilały tańce i zabawy edukacyjne!

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa

„Floats or sinks?” (Pływa czy tonie?) – to język angielski „połączony” z doświadczeniami poprowadzony przez mgr Izabelę Jaros. Studenci podczas zajęć sprawdzali, jakie przedmioty unoszą się na wodzie (floats), a które toną (sinks). Pracowali także z tablicą interaktywną. Przerwę umilały tańce i zabawy edukacyjne!

 

Pisali o nas: