Uniwersytet Odkrywczego Sześciolatka
Uniwersytet Odkrywczego Sześciolatka 10.06.2017r.
„Floats or sinks?” (Pływa czy tonie?) – to język angielski „połączony” z doświadczeniami poprowadzony przez mgr Izabelę Jaros. Studenci podczas zajęć sprawdzali, jakie przedmioty unoszą się na wodzie (floats), a które toną (sinks). Pracowali także z tablicą interaktywną. Przerwę umilały tańce i zabawy edukacyjne!
32 Zdjęć
„Floats or sinks?” (Pływa czy tonie?) – to język angielski „połączony” z doświadczeniami poprowadzony przez mgr Izabelę Jaros. Studenci podczas zajęć sprawdzali, jakie przedmioty unoszą się na wodzie (floats), a które toną (sinks). Pracowali także z tablicą interaktywną. Przerwę umilały tańce i zabawy edukacyjne!
32 Zdjęć
„Floats or sinks?” (Pływa czy tonie?) – to język angielski „połączony” z doświadczeniami poprowadzony przez mgr Izabelę Jaros. Studenci podczas zajęć sprawdzali, jakie przedmioty unoszą się na wodzie (floats), a które toną (sinks). Pracowali także z tablicą interaktywną. Przerwę umilały tańce i zabawy edukacyjne!
32 Zdjęć
„Floats or sinks?” (Pływa czy tonie?) – to język angielski „połączony” z doświadczeniami poprowadzony przez mgr Izabelę Jaros. Studenci podczas zajęć sprawdzali, jakie przedmioty unoszą się na wodzie (floats), a które toną (sinks). Pracowali także z tablicą interaktywną. Przerwę umilały tańce i zabawy edukacyjne!
32 Zdjęć
„Floats or sinks?” (Pływa czy tonie?) – to język angielski „połączony” z doświadczeniami poprowadzony przez mgr Izabelę Jaros. Studenci podczas zajęć sprawdzali, jakie przedmioty unoszą się na wodzie (floats), a które toną (sinks). Pracowali także z tablicą interaktywną. Przerwę umilały tańce i zabawy edukacyjne!
32 Zdjęć
„Floats or sinks?” (Pływa czy tonie?) – to język angielski „połączony” z doświadczeniami poprowadzony przez mgr Izabelę Jaros. Studenci podczas zajęć sprawdzali, jakie przedmioty unoszą się na wodzie (floats), a które toną (sinks). Pracowali także z tablicą interaktywną. Przerwę umilały tańce i zabawy edukacyjne!
32 Zdjęć
„Floats or sinks?” (Pływa czy tonie?) – to język angielski „połączony” z doświadczeniami poprowadzony przez mgr Izabelę Jaros. Studenci podczas zajęć sprawdzali, jakie przedmioty unoszą się na wodzie (floats), a które toną (sinks). Pracowali także z tablicą interaktywną. Przerwę umilały tańce i zabawy edukacyjne!
32 Zdjęć
„Floats or sinks?” (Pływa czy tonie?) – to język angielski „połączony” z doświadczeniami poprowadzony przez mgr Izabelę Jaros. Studenci podczas zajęć sprawdzali, jakie przedmioty unoszą się na wodzie (floats), a które toną (sinks). Pracowali także z tablicą interaktywną. Przerwę umilały tańce i zabawy edukacyjne!
32 Zdjęć
Uniwersytet Odkrywczego Sześciolatka 20.05.2017r.
„Floats or sinks?” (Pływa czy tonie?) – to język angielski „połączony” z doświadczeniami poprowadzony przez mgr Izabelę Jaros. Studenci podczas zajęć sprawdzali, jakie przedmioty unoszą się na wodzie (floats), a które toną (sinks). Pracowali także z tablicą interaktywną. Przerwę umilały tańce i zabawy edukacyjne!
32 Zdjęć
„Floats or sinks?” (Pływa czy tonie?) – to język angielski „połączony” z doświadczeniami poprowadzony przez mgr Izabelę Jaros. Studenci podczas zajęć sprawdzali, jakie przedmioty unoszą się na wodzie (floats), a które toną (sinks). Pracowali także z tablicą interaktywną. Przerwę umilały tańce i zabawy edukacyjne!
32 Zdjęć
„Floats or sinks?” (Pływa czy tonie?) – to język angielski „połączony” z doświadczeniami poprowadzony przez mgr Izabelę Jaros. Studenci podczas zajęć sprawdzali, jakie przedmioty unoszą się na wodzie (floats), a które toną (sinks). Pracowali także z tablicą interaktywną. Przerwę umilały tańce i zabawy edukacyjne!
32 Zdjęć
„Floats or sinks?” (Pływa czy tonie?) – to język angielski „połączony” z doświadczeniami poprowadzony przez mgr Izabelę Jaros. Studenci podczas zajęć sprawdzali, jakie przedmioty unoszą się na wodzie (floats), a które toną (sinks). Pracowali także z tablicą interaktywną. Przerwę umilały tańce i zabawy edukacyjne!
32 Zdjęć
„Floats or sinks?” (Pływa czy tonie?) – to język angielski „połączony” z doświadczeniami poprowadzony przez mgr Izabelę Jaros. Studenci podczas zajęć sprawdzali, jakie przedmioty unoszą się na wodzie (floats), a które toną (sinks). Pracowali także z tablicą interaktywną. Przerwę umilały tańce i zabawy edukacyjne!
32 Zdjęć
„Floats or sinks?” (Pływa czy tonie?) – to język angielski „połączony” z doświadczeniami poprowadzony przez mgr Izabelę Jaros. Studenci podczas zajęć sprawdzali, jakie przedmioty unoszą się na wodzie (floats), a które toną (sinks). Pracowali także z tablicą interaktywną. Przerwę umilały tańce i zabawy edukacyjne!
32 Zdjęć
Uniwersytet Odkrywczego Sześciolatka 08.04.2017r.
„Floats or sinks?” (Pływa czy tonie?) – to język angielski „połączony” z doświadczeniami poprowadzony przez mgr Izabelę Jaros. Studenci podczas zajęć sprawdzali, jakie przedmioty unoszą się na wodzie (floats), a które toną (sinks). Pracowali także z tablicą interaktywną. Przerwę umilały tańce i zabawy edukacyjne!
32 Zdjęć
„Floats or sinks?” (Pływa czy tonie?) – to język angielski „połączony” z doświadczeniami poprowadzony przez mgr Izabelę Jaros. Studenci podczas zajęć sprawdzali, jakie przedmioty unoszą się na wodzie (floats), a które toną (sinks). Pracowali także z tablicą interaktywną. Przerwę umilały tańce i zabawy edukacyjne!
32 Zdjęć
„Floats or sinks?” (Pływa czy tonie?) – to język angielski „połączony” z doświadczeniami poprowadzony przez mgr Izabelę Jaros. Studenci podczas zajęć sprawdzali, jakie przedmioty unoszą się na wodzie (floats), a które toną (sinks). Pracowali także z tablicą interaktywną. Przerwę umilały tańce i zabawy edukacyjne!
32 Zdjęć
„Floats or sinks?” (Pływa czy tonie?) – to język angielski „połączony” z doświadczeniami poprowadzony przez mgr Izabelę Jaros. Studenci podczas zajęć sprawdzali, jakie przedmioty unoszą się na wodzie (floats), a które toną (sinks). Pracowali także z tablicą interaktywną. Przerwę umilały tańce i zabawy edukacyjne!
32 Zdjęć
„Floats or sinks?” (Pływa czy tonie?) – to język angielski „połączony” z doświadczeniami poprowadzony przez mgr Izabelę Jaros. Studenci podczas zajęć sprawdzali, jakie przedmioty unoszą się na wodzie (floats), a które toną (sinks). Pracowali także z tablicą interaktywną. Przerwę umilały tańce i zabawy edukacyjne!
32 Zdjęć
„Floats or sinks?” (Pływa czy tonie?) – to język angielski „połączony” z doświadczeniami poprowadzony przez mgr Izabelę Jaros. Studenci podczas zajęć sprawdzali, jakie przedmioty unoszą się na wodzie (floats), a które toną (sinks). Pracowali także z tablicą interaktywną. Przerwę umilały tańce i zabawy edukacyjne!
32 Zdjęć
Uniwersytet Odkrywczego Sześciolatka 11.03.2017r.
„Floats or sinks?” (Pływa czy tonie?) – to język angielski „połączony” z doświadczeniami poprowadzony przez mgr Izabelę Jaros. Studenci podczas zajęć sprawdzali, jakie przedmioty unoszą się na wodzie (floats), a które toną (sinks). Pracowali także z tablicą interaktywną. Przerwę umilały tańce i zabawy edukacyjne!
32 Zdjęć
„Floats or sinks?” (Pływa czy tonie?) – to język angielski „połączony” z doświadczeniami poprowadzony przez mgr Izabelę Jaros. Studenci podczas zajęć sprawdzali, jakie przedmioty unoszą się na wodzie (floats), a które toną (sinks). Pracowali także z tablicą interaktywną. Przerwę umilały tańce i zabawy edukacyjne!
32 Zdjęć
„Floats or sinks?” (Pływa czy tonie?) – to język angielski „połączony” z doświadczeniami poprowadzony przez mgr Izabelę Jaros. Studenci podczas zajęć sprawdzali, jakie przedmioty unoszą się na wodzie (floats), a które toną (sinks). Pracowali także z tablicą interaktywną. Przerwę umilały tańce i zabawy edukacyjne!
32 Zdjęć
„Floats or sinks?” (Pływa czy tonie?) – to język angielski „połączony” z doświadczeniami poprowadzony przez mgr Izabelę Jaros. Studenci podczas zajęć sprawdzali, jakie przedmioty unoszą się na wodzie (floats), a które toną (sinks). Pracowali także z tablicą interaktywną. Przerwę umilały tańce i zabawy edukacyjne!
32 Zdjęć
„Floats or sinks?” (Pływa czy tonie?) – to język angielski „połączony” z doświadczeniami poprowadzony przez mgr Izabelę Jaros. Studenci podczas zajęć sprawdzali, jakie przedmioty unoszą się na wodzie (floats), a które toną (sinks). Pracowali także z tablicą interaktywną. Przerwę umilały tańce i zabawy edukacyjne!
32 Zdjęć
„Floats or sinks?” (Pływa czy tonie?) – to język angielski „połączony” z doświadczeniami poprowadzony przez mgr Izabelę Jaros. Studenci podczas zajęć sprawdzali, jakie przedmioty unoszą się na wodzie (floats), a które toną (sinks). Pracowali także z tablicą interaktywną. Przerwę umilały tańce i zabawy edukacyjne!
32 Zdjęć
Uniwersytet Odkrywczego Sześciolatka 25.02.2017r.
Floats or sinks? – mgr Izabela Jaros
„Floats or sinks?” (Pływa czy tonie?) – to język angielski „połączony” z doświadczeniami poprowadzony przez mgr Izabelę Jaros. Studenci podczas zajęć sprawdzali, jakie przedmioty unoszą się na wodzie (floats), a które toną (sinks). Pracowali także z tablicą interaktywną. Przerwę umilały tańce i zabawy edukacyjne!
32 Zdjęć
„Floats or sinks?” (Pływa czy tonie?) – to język angielski „połączony” z doświadczeniami poprowadzony przez mgr Izabelę Jaros. Studenci podczas zajęć sprawdzali, jakie przedmioty unoszą się na wodzie (floats), a które toną (sinks). Pracowali także z tablicą interaktywną. Przerwę umilały tańce i zabawy edukacyjne!
32 Zdjęć
„Floats or sinks?” (Pływa czy tonie?) – to język angielski „połączony” z doświadczeniami poprowadzony przez mgr Izabelę Jaros. Studenci podczas zajęć sprawdzali, jakie przedmioty unoszą się na wodzie (floats), a które toną (sinks). Pracowali także z tablicą interaktywną. Przerwę umilały tańce i zabawy edukacyjne!
32 Zdjęć
„Floats or sinks?” (Pływa czy tonie?) – to język angielski „połączony” z doświadczeniami poprowadzony przez mgr Izabelę Jaros. Studenci podczas zajęć sprawdzali, jakie przedmioty unoszą się na wodzie (floats), a które toną (sinks). Pracowali także z tablicą interaktywną. Przerwę umilały tańce i zabawy edukacyjne!
32 Zdjęć
„Floats or sinks?” (Pływa czy tonie?) – to język angielski „połączony” z doświadczeniami poprowadzony przez mgr Izabelę Jaros. Studenci podczas zajęć sprawdzali, jakie przedmioty unoszą się na wodzie (floats), a które toną (sinks). Pracowali także z tablicą interaktywną. Przerwę umilały tańce i zabawy edukacyjne!
32 Zdjęć
„Floats or sinks?” (Pływa czy tonie?) – to język angielski „połączony” z doświadczeniami poprowadzony przez mgr Izabelę Jaros. Studenci podczas zajęć sprawdzali, jakie przedmioty unoszą się na wodzie (floats), a które toną (sinks). Pracowali także z tablicą interaktywną. Przerwę umilały tańce i zabawy edukacyjne!
32 Zdjęć
Pisali o nas: